obsługa ciekawego sprzętu

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 7 Sie 2003, 10:00:46 CEST

On Thu, Aug 07, 2003 at 08:44:56AM +0200, Rafał Słoniewski wrote:
> Miałem kiedyś Proliant 3000 compaq tam raida tworzyło się w biosie maszyny.
> Potem dyski widziało się już jako jeden w pliku /dev/ida/c0d0p??. Myśle że
> sytuacja może być podobma.

Nie znam się na macierzach RAID, ale to da mi jakiś mechanizm do
powiadamiania admina że jeden z dysków jest do wymiany?

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/