obsługa ciekawego sprzętu

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Czw, 7 Sie 2003, 11:13:05 CEST

Le Jeudi 07 Août 2003 10:18, Arkadiusz Patyk a écrit :

> czego brakuje dystrybucyjnemu kernelowi do tego sprzętu ?

Jeżeli chodzi o kontroler SCSI i jeżeli ten o którym mowa U320 to Adaptec i
jeżeli mówimy o jądrze 2.4.20 to sterownika aic79xx. Ja swego czasu
ściągnąłem działający sterownik z adresu:
http://people.FreeBSD.org/~gibbs/linux/SRC . Czego brakuje temu sterownikowi?
Obsługi drugiego kanału i sprzętowego RAID-a. To działa tylko jako kontroler
SCSI. Nie jestem pewien czy może ten sterownik już jest w 2.4.21 - nie
sprawdzałem.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl