login incorect

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Czw, 7 Sie 2003, 15:44:47 CEST

> zainstalowanych pakietów
> i ja te pliki
> i teraz jak
>
> Nie probowales sie dostac do tych plikow z innej
> instalacji linuxa??
> Kiedys jak zapomnialem hasla roota to tak
> robilem: odpalalem innego linuxa,
> montowalem te partycje co mi byla potrzebna i
> recznie modyfikowalem
> odpowiednie pliki. Moze to ci pomoze
>
> Marcin

Próbowałem z rescueCD i chroot, ale mimo tego, że mogłem
zrobić passwd i napisał, że hasło dla roota jest zmienione
to nie pomogło. Spróbowałem też dodać nowego użytkownika i
na niego się logować, ale efekt taki sam: "login incorect".
Pliki /etc/passwd i /etc/group tak na oko wyglądają dobrze a
w /etc/shadow to nie mam pojęcia co mógłbym ręcznie
modyfikować.

krystian T.