PM - konkretny przykład

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 10 Sie 2003, 22:16:57 CEST

Znowu mi ktoś napisze, że sobie nie radzę. Trudno.
Niby prosta rzecz - zarządzanie energią.
Komputer stacjonarny, więc acpi sobie darowałem.
apmd
Jak tym manipulować - latałem po goglach i śmoglach.
Niech ktoś mnie odeśle w miejsce, gdzie mógłbym znależć konkretne przykłady.
Jak np. ustawić apmd, żeby usypiał monitor (DPMS też włączony) po 5
min., a dyski i cpu po 30?
Próbowałem nawet "kontrolki zasilania" z kde - nie skutkuje (nie wyłącza
monitora).
Udało mi się za to przy pomocy apmsleep tak uśpić (standbay) machinę, że
przestała reagować na klawisze.
Gdzie czytać (manuale wertowałem - są opisy opcji, ale jak to wszystko
zebrać do kupy)?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870