kernele i inne takie...

Pon, 11 Sie 2003, 01:35:27 CEST

Wiatm!
Takie pytanie nasunęło mi się w czasie kolejnego ściągania jaja:

Czy jest możliwe, żeby było jajko do wyboru. Bo powstają różne Ra-packi
zawierające jajko 2.4 dla Ra (sam do tej pory korzystałem z Cieciwowego
2.4.20) i jakoś daje się zrobić w środowisku Ra. No i tak sobie myślę, że
może mogłoby tak być, żeby włączyć do Ra nowsze jajko dając je jako opcję?
Nie mam nic do 2.2.x (sam używam je na serwerach, bo mi tam wystarcza) ale
już dla stacji roboczej 2.2 wymiękło u mnie na acpi i PROMISE20276 (dopiero
2.4 sobie z tym poradziło). W związku z tym pytanie czysto techniczne: da
się tak zrobić, żeby w distro było kilka kerneli do wyboru?

pozdrawiam