Pokaż swoje PLD-tematy do KDE+tapety

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 11 Sie 2003, 23:07:58 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/11/2003 10:48 PM:
> Hej. Fajne ikonki na tym screenie z biurka(pierwszy w kolorach schamatoof).
> Mozna wiedziec skad te ikonki i jaka to czcioneczka?
Tak, mozna:-D. Ikony pochodza z wielu schematow-napedy z Gorilli, domek
z (zdaje sie) Comic Icons (czy jakos tak.sa na kde-look.org), kosz z
schematu MacOSX Snow (chyba tez z kde-look.org), a ikonka Kadu to wlasna
praca (tez do sciagniecia). Czcionka nazywa sie "Inkburow" i mozna je
znalezc na www.highfonts.com-sa darmowe, ale chyba nie GPL:-). BTW:
wszyscy mnie cigle o to pytaja-chyba bede musial zmieniac ikony i
czcionki na standardowe przy robieniu screenshotow;-).

|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet
jest obrazą dla ich wyjątków." (A. Świętochowski)