postfix+amavis+mksd = OK. Ale nie do końca.

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 13 Sie 2003, 16:15:11 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 13 of
August 2003 12:37, Marcin Bukowiecki typed:
> Odpaliłem w/w z zasobów PLD. Działa prawie dobrze.
> Kłopot jest z mailami które niosą w sobie "Zadania" Microsoft Outlook.
> Odrzucane są wszystkie. W przypadku "normalnego" maila z wirusem info na
> <virusalert> zawiera w sobie:
>  550 5.7.1 Message content rejected, id=07210-02 - VIRUS: Worm.Klez.H
> A w przypadku każedej przesyłki z "zadaniem":
>  550 5.7.1 Message content rejected, id=00556-01 - VIRUS:
>
> Czyli odrzuca "bo wirus" ale nie podaje jaki. A wirusa na pewno nie ma.
> Co z tym zrobić?
>
> Dzięki.

Właśnie zauważyłem, że u mnie na serwerze podobnie się dzieje. I to z
dowolnymi listami.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery