nieoficjalne źródła poldkowalne

Wiktor R. Braun security w convector.com.pl
Czw, 14 Sie 2003, 11:25:35 CEST

Krzysztof Garus napisał(a):
> Fajna rzecz mi przyszła do głowy: dorobić (o ile jeszcze niema) do
> poldka funkcjonalność pozwalającą przechowywanie takiej listy w
> aktualizowanym pakiecie :>
>
> Na przykład #include w /etc/poldek.conf

A mi się marzy, żeby widzieć z którego źródła są aktualizacje, nie
koniecznie poprzez pisanie ich skrótów, ale o możliwość zdefiniowania
kolorków dla ANSI, wtedy lista po komendzie 'llu' pokazałaby różnymi
zdefiniowanymi wcześniej kolorami informując z jakiego źródła pochodzi
dany pakiet. Pewnie nie tylko w tamtym miejscu można dołożyć kolorki :D

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun