POLDEK i grupa GENERAL

Sob, 16 Sie 2003, 14:54:58 CEST

Osóbka znana jako Marteen, wystukała:

> Jak poprawki te wplywaja na bezpieczenstwo serwera??

Nie wiem;( Korzystam z tych na ftp.pld-linux.org
I tak: security - domyślnie mam włączone na serwerze, a security/general
używam w domu na swoim komputerze. Do tego dochodzi jajko Cieciwy 2.4.20

> Czy zainstalowanie pakietow z tej grupy aktualizacji wplywa na
> zmniejszenie bezp. serwera czy tez nie??

Nie powinno.

> A swoja droga fajnie by bylo gdybyscie do domyslnej aktualizacji
> dolaczyli kernela 2.2.25 ktory chodzi z freeswan 2.0:)

[adas w dom adas]$ sudo poldek -nra-ready
Wczytywanie ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/ready/i686/packages.dir.gz...
Przeczytano 145 pakietów
Wczytywanie /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Przeczytano 450 pakietów

Witaj w poldekowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.

poldek> ls kernel-2.2.25-3
kernel-2.2.25-3

pozdrawiam