PLD 64-Bit

look look w hell.art.pl
Pon, 18 Sie 2003, 09:59:59 CEST

> Czy słyszał może ktoś o pracach nad 64-bitową wersją PLD. A konkretnie to
> interesuje mnie wersja dla Opteron/Athlon64 (czyli x86-64) bo Itanium to
> chyba z x86 ma niewiele wspólnego.

Ja mam coś takiego tylko aktualnie jest w testach w CHIPie.
Wspólnie z kumplem odpaliliśmy na tym Debiana w trybie 64bit.
Kernel 2.5.75smp (na 2.4 nie chciało ruszyć smp) + najnowsze binutilsy i
gcc-3.3
Spróbuję pogadać z szefostwem czy nie możnaby tej maszyny "upublicznić".

Jeżeli kogoś interesuje to jest już gotowy RedHat pod x86-64, wystarczy
pogrzebać na ftp.redhat.com

Pozdrawiam,

--
Lukasz 'look' Buko
Network Administrator, registered Linux user #165758