logrotate

Marteen marteen w go2.pl
Czw, 21 Sie 2003, 12:32:57 CEST

z tym przesuwaniem u mnie to jest tak wlasnie ze logi sa przesuwane ale w
ten sposob ze zostaja nazwane jako
nazwa.1, nie sa kompresowane i nie ma wczesniejszysz -> te gina. I normalnie
nie wiem co sie porobilo.
w jaki sposob mozna przeinstalowac logrotate za pomoca poldka?? myslalem go
usunac ale za duzo pakietow chce za soba pociagnac.

dolaczam listing katalogu /var/log/archive.
teraz jest to co mam. reszta poginela:(

Marcin