Pakiety dl DC

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 24 Sie 2003, 19:11:31 CEST

Witaj Pawel,

W Twoim liście datowanym 24 sierpnia 2003 (17:58:29) można przeczytać:

PB> Nie chodzi o to by NIE testowac, a o to zeby nie wypisywac wszedzie o tym
PB> ze jest jakies widmo PLD DC.

Hmmm w takim razie gdzie napisać, że w takim to a takim pakiecie, w
takiej a takiej sytuacji nie dziala to i to tak aby zobaczyli to
ludzie z PLD odpowiedzialni za dany pakiet ?

Co do wypisywania wszędzie to paranoją kompletną jest pisanie o DC na
stronie oficjalnej PLD, ba nawet opisywanie jak je zainstalować a
zakazywanie pisania o tymże na liscie !

Takie jest moje skromne zdanie.

PB> Zrozum ze poczatkujacy user sobie z DC nie poradzi, bo nie wszytko tam
PB> dziala (i to niejako z definicji) i przesiadzie sie na inna dystrybucje.

Rozumiem i nic nie zmienia to w tym, że występuje w temacie DC pewne
rozdwojenie jaźni vide to co napisałem powyżej o paranoji.

--
Pozdrowienia,
milley