Alias interfejsu

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Pon, 25 Sie 2003, 09:41:44 CEST

Cześć

Jeśli masz na mysli to że w konfiguracji interfejsu można podać kolejne
adresy to nie za bardzo działa. Jak sprawdzam ifconfig to adresów
dodatkowych nie widać, jak sprawdzam ip addr to owszem są, ale interfejs
nie odpowiada na pingi. Może powinienym coś jeszcze
ustawić?

Marek