Squid (dziekuje, kur...)

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 25 Sie 2003, 14:14:29 CEST

On Monday 25 of August 2003 13:51, Paweł Gołaszewski wrote:

> A na spokojnie można?

Jasne, że można pod warunkiem że nie rozpieprza mi to maszyny produkcyjnej i
moi ludzie nie muszą tłumaczyć setkom klientów, dlaczego "strony nagle
zaczęły wolno się otwierać" lub przestały kompletnie działać.

Zastanawiam się czy nie będe musiał teraz przed zainstalowaniem jakiegokolwiek
pakietu czytać changeloga i sprawdzać speca czy na pewno nie usunięto czegoś
ważnego (np obsługi sieci z kernela).

Sam zresztą kiedyś napisałeś tego patcha.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/