OT: sieci radiowe

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pon, 25 Sie 2003, 15:50:32 CEST

Witam
Przepraszam, ale nie bardzo wiem do kogo sie zwrócic, a tu
sa osoby majace do czynienia z interesujacym mnie problemem.

Mam juz dosc modemu i chcialbym doprowadzic do mojej wsi
lacze stale i udostepnic internet innym droga radiowa.
Jakich urzadzien potrzebowalbym (ile mniej wiecej kosztuja i
gdzie ich szukac). Oczywiscie serwer chce postawic na PLD
wiec punk dostepowy musi byc kompatybilny z PLD, u
uzytkowników pewnie windowsy. Obszar do 3 km.
Czy takie udostepnianie internetu trzeba gdzies zglaszac?
--
Krystian T