FAQ update request (by³o: Re: PLD i sprawa DC)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:48:10 CEST

> [...]
>   nieproszony rozjemca, czy po prostu z niewiele wnosz±cym komunikatem
>   ,,nie k³óæcie siê''): *nie rób tego*.  Najuprzejmiejsza odpowied¼,
>   na jak± mo¿esz liczyæ, to ,,pilnuj w³asnego nosa''.  Flamewary nie
>   s± czym¶, w czym potrzebujemy pomocy.  Aktualnie, posiadamy raczej
>   nadmiar wybitnych specjalistów w tej dziedzinie.
>
>   We¼ udzia³ w kilku dyskusjach technicznych, zwróæ siê o przyznanie konta
>   w CVS, w³ó¿ w projekt trochê w³asnej pracy i wtedy -- najlepiej nigdy,
>   ale *dopiero wtedy*, je¶li naprawdê nie mo¿esz siê powstrzymaæ --

Hmm... ya dyskusja rozpetala sie na liscie pld-users, ja jestem
uzytkownikiem PLD, wiec dyskutuje. To jest wlasnie to o czym mowie:
czesc osob zamiast posluchac tego co mowia userzy odpowiada po prostu
"sam zrob", "nie wtracaj sie" itd. W ten sposob nie zaskarbicie sobie
zbyt duzego grona uzytkownikow. Chyba, ze chcecie robic dystrybucje
"developerzy (tylko) developerom", ale jak tak to dajcie takie
zastrzezenie na stronie i ja juz sobie pojde (trudno, przesiade sie na
cos innego. Juz raz to zrobilem. Drugi raz bedzie prosciej). Teraz widze
dlaczego polska dystrybucja powstala dosyc pozno i obawiam sie, ze przy
takim nastawieniu to dlugo sie nie utrzyma. No chyba, ze ma byc
"exclusive", ale w takim razie po co lista pld-users?

> [...]
>
> We¼ siê za grzebanie w openoffice.spec, to zrozumiesz.

Patrze na to z pozycji usera i widze tylko tyle, ze nie ma PLD, a gdzie
indziej jest, ale openoffice.spec przejrze:-D.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszcz± wolny wybór"
Douglas Coupland "Pokolenie X"

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl