XFS + plik > 2GB RATUNKU!!

Marek Panek maras w inforia.net
Wto, 26 Sie 2003, 00:43:43 CEST

Witam,

Uzywam PLD Ra z najswiezszym glibc - glibc-2.2.5-23. Mam problem z
zapisaniem pliku powyzej 2GB, probowalem na partycji reiserfs i XFS - zawsze
ten sam efekt : "File size limit exceeded". Mam na serwerze bardzo obszerne
bazy danych i wszystko sie wysypalo, bo nie moze zapisac plikow
przekraczajacych 2gb... Nawet gdy jestem bezposrednio zalogowany za roota i
proboje zapisac to pojawia sie monit "File size limit exceeded".

Slyszalem, ze trzeba cos z glibc zrobic..

Prosze ratujcie, bo do jutra to musi dzialac :((

Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc,
Marek.