Problem z quota, pomozcie :-(

Stanislaw Binczycki staszek996 w wp.pl
Wto, 26 Sie 2003, 10:15:56 CEST

Witam,
Mam pld ra z kernelem 2.4.20 Cięciwy. Chcę skonfigurować
quote na / . Filesystem / jest zamontowany z odpowiednimi
opcjami w /etc/fstab (i mtab) jest

/dev/hda1       /       ext3,usrquota,grpquota  defaults        1       1

Jednak za nic nie chce mi to działać.

quotacheck -avug
quotacheck: Nie znaleziono systemu plików do sprawdzenia lub jest zamontowany bez limitów.
edquota -u
Nie wykryto systemów plików z limitami.

Ręczne tworzenie tworzenie /aquota.user i /aquota.group nic nie daje.
Zmiana rpm-u quota tools z 3.07 na 3.09 z CVS-u też nic nie daje.
Próbowałem ręcznie ładować moduły od quoty
(insmod quota_v1 insmod quota_v2), ale też nic. Poradźcie coś bo ja nie
mam już pomysłów co z tym dalej kombinować.

Staszek
     Stanislaw Binczycki   nick: Benek  GG: 3074569
       e-mail: staszek77 w poczta.onet.pl.ANTI.SPAM