mrtg dla konkretnego IP

plusik lop w plusik.pl
Wto, 26 Sie 2003, 11:35:19 CEST

Witam,
udalo mi sie uruchomic mrtg, tak aby monitorowac przepustowosc na calym
laczu do Internetu. Chcialbym jednak wiedziec jakie sa obciazenia dla
poszczegolnych IP z mojej sieci lokalnej, czyli ile sciaga powiedzmy
IP 192.168.0.2.

Szukalem w opisach do mrtg i o ile mozna monitorowac zuzycie CPU
tudziez HDD, nigdzie nie znalalazlem opisu co nalezy wpisac do
mrtg.cfg, aby generowalo statystyki dla konkretnego IP.

Czy mozna takie cos w ogole zrobic?
i czy moglbym prosic o przykladowy wpis do mrtg.cfg, ktory bedzie
generowal taki wykres?

serdeczne dzieki

/Lopez