Kompilacja XFree86-4.3.99 z CVS-u

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Sie 2003, 13:40:18 CEST

Dnia wto 26. sierpień 2003 13:33, Artur Flinta napisał:

> [aflinta w warp aflinta]$ rpm -q xrender-devel xft-devel xcursor-devel
> xrender-devel-0.8.3-1
> xft-devel-2.1.2-1
> xcursor-devel-1.0.2-1
OK. Złapałem. Aczkolwiek, chyba jednak jeszcze się na chwilę wstrzymam. Nie
licząc fontserwera to wszystko chodzi mi póki co poprawnie. Jak znajdę
trochę czasu, to zrobię tą rewolucję ;-)

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498