Squid (dziekuje, kur...)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 15:38:15 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Michał Margula wrote:

> Ja chyba mam bardziej wymagających userów. Mam ich podobną ilość do
> Ciebie, a spool tylko 18G. Jednakże jest to transparent proxy, więc
> każdy musi przez nie przejść. W godzinach szczytu 2 - 3 tysiące
> deskryptorów jest w użyciu.

hhmm... Ja w godzinach szczytu mam 5-6k zapytań na minutę. I mam to tak
zrobione (nie transparent), że niemal wszyscy nieświadomie używają go.

Ale mam szybkie łącze (100Mbit), więc faktycznie może mi się wyrabiać z
deskryptowami.

> Co do patcha to zrobię to na head i napiszę do Ciebie maila.

ok - czekam.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...