DC2 i poldek

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Wto, 26 Sie 2003, 17:57:20 CEST

Użytkownik Krystian Tomczyk <krystian w tomczyk.civ.pl> napisał:

>Problem w tym, że zwykły user (taki jak ja) nie wiedział, że
>pakiety wystawione na coś_tam/coś_tam/ac nie są oficjalną
>linią pld. Na początku sprawiały wrażenie, że to przymiarki
>do nowego wydania. A jak już miałem zainstalowane z
>wszystkimi nowościami (openoffice przede wszystkim) to
>trudno wracać do RA. Teraz jak przeczytałem te wszystkie
>głosy w dyskusji to jestem mądrzejszy, ale pomocy w razie
>czego pewnie i tak będę szukał tutaj :)
>Mam jednak nadzieję, że problem się sam rozwiąże po ukazaniu
>AC.

Tia..., masz dobre podejscie ze sie nie wkurzasz. Uwage o kodowaniu juz
dostales. To ze nie piszesz na wlasciwa liste tez juz zaliczyles. Wkrotce
mozesz sie spodziewac uwagi ze masz zla sygnaturke, ze naglowki w
mailach masz nie takie, ze zle formatujesz, ze piszesz nie na temat, ze z
TYMI sprawami to lepiej daj spokoj, ze u mnie dziala, ze jak sie jest
lamerem to sie czyta many, ze jak sie nie podoba to wypad, ze mozesz
sobie sam zrobic. A co do libcrypto, to nawiazujac do przyjetych zwyczajow
nic ci nie napisze.

Baw sie dobrze
Jacek