Odpowiedz na cinka.

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 26 Sie 2003, 19:19:21 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/26/2003 03:51 PM:

> Co robię z moim czasem to moja sprawa :PP

Chcialem dobrze;-).

> wine wogóle nie bardzo ma ochotę w nowszych wersjach chodzić. Ta, która
> jest w RA przynajmnie notatnik uruchomi.

u mnie jest taki problem, ze w ogole samo wine nie chce ruszyc tylko
wypisuje komunikat "wine: relocation error:
/usr/X11R6/lib/libntdll.dll.so: undefined symbol: __wine_dbg_vprintf" i
nikt mi nie potrafil pomoc. Wysylalem nawet wyniki strace'a. Problem
dotyczy rowniez samodzielnie kompilowanych wersji. Pomyslalbym, ze moze
mam cos ze sprzetem nie tak, ale za czasow RH hulalo bez problemu.

> Sam używasz, a nie jest dobre. To się zdecyduj. Powiedz czemu nie jest
> dobre. Tylko nie mów, że "bo są nowsze wersje". Magia numerków to nie
> wszystko...

Sam uzywam, bo ja jestem zawziety strasznie:-D, a poza tym to fajnie byc
czescia czegos nowego:-). Mowie (pisze) czemu nie jest dobre na desktop:

-nie ma dobrego modulu wykrywania sprzetu-cos jeszcze musze do tego dodac?

-nie ma waznych konfiguratorow (np. porzadnego konfiguratora X'ow. Dla
newbies to chyba wazna rzecz)

-ciagle brakuje porzadnej dokumentacji-same FAQ nie wystarczy. BTW:w PLD
Desktop moznaby robic takze na pulpicie skrot do docow:-D.

-bo jest straszny balagan w PLD i tak na dobra sprawe, to nie wiadomo,
ktore pakiety oprocz tych ktore masz na plytkach z Ra sa oficjalne, a
ktore nie. To wymaga porzadkow chyba. Ile jest np. roznych wersji KDE
3.1 dla PLD? A czy ktorakolwiek z nich ma zbudowany caly komplet
pakietow, ktory sie skladal na KDE w Ra? Ja np. sam musialem sobie
zbudowac temat Mosfet Liquid. Niby bajer, ale drazni kiedy tracisz przy
updajcie. Ja sobie zbudowalem, co maja zrobic calkowici nowicjusze?

-Bo nie ma update'ow. To nie tylko magia numerkow. KDE 3.1 w stosunku do
KDE 3.0 jest niemal jak WinXP w stosunku do WinMe (czy jak to sie tam
nazywa). Tak samo Mozilla 1.4 do Mozilli 1.0-to po prostu niebo a ziemia
(zaraz sie beda odzywac tacy co im sie 1.4 sypie:-D. Ja uzywam dalej
1.3Beta, ale dlatego, ze mi sie nie chce aktualizowac:-D). Dziwny wydaje
mi sie sposob myslenia "zbudujemy nowe pakiety, ale dopiero jak bedziemy
wydawac nowa wersje PLD". W Linuxie zawsze podobalo mi sie to, ze jezeli
regularnie uaktualniales dystrybucje, to wlasciwie miales system tak
samo aktualny jak jego najnowsze wydania. Chce wiedziec jedno: czy w PLD
juz tak bedzie, ze nowe wersje pakietow zostaja wydawane tylko z
kolejnymi distro?

-bo na wiekszosc prosb uzytkownikow otrzymuje sie odpowiedzi "zrob sam".
Ja rozumiem odpowiedzi RTFM;-), bo dokumentacje to kazdy potrafi czytac,
ale "zrob sam" jest juz troche nie powazne, bo jednak nie kazdy jest
(jeszcze:-D) programista.

-kernel 2.2 jako oficjalny nie jest najlepszym rozwiazaniem na desktop.
Najlepszy dowod: Mplayer na 2.4 chodzi o niebo szybciej niz na 2.2. Na
szczescie w Ac ma byc ponoc mozliwosc wyboru pomiedzy 2.2, a 2.4.....a
moze dacie tez 2.6, to bym wreszcie swojej wypalarki nie musial puszczac
przez emulacje ide-scsi:-D.

-bo nie pisza o nim w Wyborczej;-).

--
Amen