Amavis

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 27 Sie 2003, 13:25:10 CEST

Dnia 27 sierpnia 2003 o godzinie 13:12:29 z adresu zawadaa w wp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

AZ> Ja mam od początku clamava (na starym był kaspersky - woolny i drogi).

Właśnie dlatego chcę zmienić ;)

AZ> Clamav działa pięknie - bazy są naprawdę świeże!

To super ;)

AZ> Na mailowym mam czyste Ra i właśnie amavisad używam...,ale niestety
AZ> muszę go zmienić! Nie wiem czy a*-ng ma takie fajne opcje jak
AZ> amavisd-new (ng jest w Ra, a  new nie!)

Ależ jest w Ra amavisd-new właśnie go zainstalowałem  - No chyba że w
zbiorach Cieciwowych kerneli ;) Bo innych source w poldku nie mam.
I dzięki za utwierdzenie mnie przy amavisd-new ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Gajda gryzł się z dziedzicem o ziemię.