Amavis z clamavem.

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 28 Sie 2003, 10:36:36 CEST

Dnia 28 sierpnia 2003 o godzinie 10:25:01 z adresu mateusz w ant.gliwice.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MK> Lekarstwem na powyższy problem jest odkomentowanie:
MK> # Initialize the supplementary group access (for all groups in /etc/group
MK> # user is added in. clamd must be started by root).
MK> AllowSupplementaryGroups

Ok 3 w nocy też do tego doszedlem hehe i już zapomniałem napisać, że
tak działą. A tak niewinnie mi tam opcja wyglądała ;)

MK> W każdym razie paczkuje amavis-new, clamav, mksd i wrzucam do repo ...

Super :)

Dręczy mnie tylko jedno pytanie. Jak pożenić mks-a i clam-a na raz.
Nie udało mi się to niestety :( Albo mks nie działał albo Clam. Tak na
przemian w zależności od ruchów, które poczyniłem ;) Ktoś zna może
działający sposób na to ?

--
Pozdrowienia,
milley

;) Eurydyka wzbudzała miłość wszędzie tam, gdzie postała jej noga.