Mplayer i dvd

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 28 Sie 2003, 16:34:28 CEST

On Thu, 28 Aug 2003, grzes wrote:
> Takiej odpowiedzi oczekiwałem dwa posty wcześniej :-)

No cóż, sorry, nie siedzę non-stop przy komputerze :PP

> Dobra. Ale dlaczego tak jest?

Bo wiele rzeczy przestałoby się budować w RA. Na builderach i tak są
zainstalowane nowe ac/am/lt, z założeniem, że jeżeli będzie jakiś
security-fix, którego nie będzie się dało łatwo pod tym kątem poprawić -
wraca stare ac/am/lt

> I ostatnie: w RA/ready to jest to co czeka na wejście do updates?

W większości tak.
ac/am/lt poleżakują sobie do RA 1.1 i po wydaniu to będzie chyba pierwsza
rzecz, która wyląduje w updates. W contrib.

> Czyli do sprawdzenia/testowania?

tak. Testerzy są potrzebni, ale może nawet jeszcze dzisiaj będzie stosowne
ogłoszenie (osobna lista mailowa).

> Tak tylko gwoli jasności...

:)

--