xawdecode

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 29 Sie 2003, 14:37:06 CEST

Dnia pią 29. sierpień 2003 14:04, Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski napisał:
> Dnia Fri, Aug 29, 2003 at 11:13:40AM +0200 Grzegorz Pietrzak
[ciach]
> o konflikt v4l-conf... sa niekompatybilne miedzy xawtv a xawdecode...
> przez co jak chcesz miec oba i robisz force albo cus to sie potem ladne
> jaja robia tego typu, albo jak u mnie rozjechany obraz w trybie
> overlay... (nie miesci sie w oknie na szerokosc, jest okolo 3 razy
> szerszy niz okno i ma znieksztalcone kolory...). U siebie rozwiazalem to
> zmieniajac w binarce xawdecode v4l-conf na v4l-Conf i nie mam problemow
> [...]

Ale v4l-conf z xawtv jest w /usr/X11R6/bin a z xawdecode /usr/bin
a PATH to:
[grzes w zerwer grzes]$ set |grep PATH
PATH=/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/usr/local/bin:/usr/X11R6/bin:/home/users/grzes/bin
[grzes w zerwer grzes]$
więc raczej xawtv powinien mieć problemy?
Bo xawtv prawdopodobnie nie uruchomi swojego v4l-conf.
Zresztą wywalę xawtv (ale taką sytuację już miałem) i zobaczę
A co do konfigów to w domku sprawdzę...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu