ACPI i PowerButton

Sob, 30 Sie 2003, 17:12:59 CEST

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Wygląda o.k., ale spróbuj prostego testu - podmień własnym skryptem z
> shutdown -h now w środku na przykład, albo jakimś echo (i niczym więcej).

Niestety - nic z tego.

> Jesteś pewien, że nie musisz tego guzika przytrzymać dłużej (jak przy
> "twardym" wyłączaniu).

W BIOSie mam dwie możliwośći: Instant Off/Delay 4sec. Obojętnie co wybiorę
to naciśnięcie przycisku nic nie daje (choć wydawałoby się, że przy Instant
Off powinien wyłączyć się natychmiast). W obu wypadkach przytrzymanie
guzika na > 4 sek. powoduje wyłączenie sprzętu :(

pozdrawiam