ttf-y pod linuxem

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 31 Sie 2003, 13:39:49 CEST

On Sunday 31 of August 2003 01:39, Lukasz Kuligowski wrote:

> Chce miec czcionki ttf z windows pod linuxem. Robilem dokladnie tak jak
> bylo podane na irc.pld.org.pl. Niestety po wpisaniu komendy:
> ttmkfdir -o font.scale wyskakuje mi Abort

ttmkfdir >fonts.dir.tmp
echo `wc -l <fonts.dir.tmp` >fonts.dir
cat fonts.dir.tmp >>fonts.dir
rm fonts.dir.tmp

tutaj dodaj ścieżkę do katalogu do sekcji "Files" w XF86Config[-4]
i moduł "freetype" lub "xtt" do sekcji "Module"

xset fp rehash

voila!

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]