ttf-y pod linuxem

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 31 Sie 2003, 14:11:39 CEST

On Sunday 31 of August 2003 14:10, grzes wrote:

> To rozumię.

> Czy twój ttmkfdir nie dopisuje liczby fontów do pliku?
> Bo u mnie na początku pliku jest liczba określająca ilość wpisów/fontów.
> Coś u Ciebie nie tak z ttmkfdir !?!

wszystko tak, po prostu uzywam wyjścia a nie -o, ponieważ wyrzucam grepem
poprzez pipe niektóre nieprzydatne encodingi (pages, czy jak to sie tam zwie
w ttf), tutaj grep po prostu nie dałem, bo zamieszałoby jeszcze bardziej..
ale ok, z -o jest prościej i krócej.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]