xawdecode

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 31 Sie 2003, 19:20:36 CEST

Dnia niedziela 31 sierpień 2003 14:16, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Po prawdzie, to xawdecode nie używam ze względu na brak stabilności
> właśnie. Mencoder spisuje mi się najlepiej. Można też użyć transcode.
> Są frontendy do jednego i drugiego.

Ten kodek nie ma akurat znaczenia.
Nie podpiąłem tego listu do poprzedniej dyskusji i może z tego wynika
twoja wypowiedź.
Nie chodziło tu o rodzaj kodeka tylko o to, że xawdecode nie chciał mi
się wogóle uruchomić...
A po dochodzeniu tu znalazłem winowajcę.
A względem toich słów.
Zapisujesz z tv przy pomocy mencodera?
Bo ja nie mam przy pomocy mencodera zapisanego dźwięku...

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy