braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 31 Sie 2003, 20:37:05 CEST

On Sun, 31 Aug 2003, Boski Cinek wrote:
> Idac za...nie wiem czym postanowilem zmeinic swoje KDE (jakies
> nieoficjalne 3.1.90 czy jakies tam inne oznaczenie) na oficjalne
> KDE-3.1.1a-7. I tak sobie teraz mysle, ze to nieoficjalne bylo lepsze.
> Oto braki, ktore zauwazylem po...hmm... 3 godzinach uzywania:

3.1.90 zawsze będą lepsze, bo są nowsze. sorry.

> - brak pakietu kde-i18n-pl

Bo nie będzie go. języki są inaczej rozwiązane (czyt. nie potrzebujesz
tego pakietu).

> dziwne "efekty" z jezykiem. Przy pierwszym uruchomieniu kreator prosi o
> wybranie jezyka, wiec klikasz na liste, a tam wybor jak w sklepie
> PRLowskim, czyli zaden. Na szczescie jest po polsku mimo tych kwiatkow

Co dziwne - jest to tylko w pakietach i686 - i586 już tego nie ma...

Jest szansa, że 3.1.3 tego mieć nie bedzie, ale - zobaczymy...

> - brak mosfet'a:-). Juz sobie sam zbudowalem (i to lepszego, bo z lata
>   na guziki:-D), ale powinien byc, bo to fajny temat i w dystrybucyjnym
>   z Ra 1.0 byl

Czemu nie widzę zgłoszenia na bugs? Czemu nikt tego nie zgłaszał nigdzie?
Panowie - tak to możemy się bawić w nieskończoność... Wróżki maja urlop.

> - tzw. wielblad, czyli bardzo duzy i denerwujacy blad - KDE nie jest w
>   stanie odtworzyc plikow mp3 i ogg, tylko same wav'y (w powiadomieniach
>   systemowych, ani jako "podglad" w konquerorze). Jak mozna bylo tego
>   nie zauwazyc?? nieoficjalna wersja radzila sobie z tym bez problemu,
>   3.0 z Ra 1.0 z tego co pamietam tez. Naprawcie to koniecznie

Nie chce mi się przeglądać listy pakietów, ale w ślepo brakuje ci
kdemultimedia-mpeglib.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...