xawdecode

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 31 Sie 2003, 22:52:37 CEST

Dnia niedziela 31 sierpień 2003 22:36, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Tak i bardzo dobrze działa - jedyny program obecnie, który naprawdę
> dobrze (na moim komputerze) wsspółpracuje z v4l2.
> Mam kartę, która nie działa z v4l1.
> Mencodera masz z dystrybucji?

poldek> ls -I mplayer-*
mplayer-0.90rc3-2
mplayer-skin-CornerMP-20020913-1
mplayer-skin-hwswskin-20020913-1
mplayer-skins-0.60-3
poldek>
A kartę mam taką, że pożal się boże...
Starocie jakies takie i do tego dobrze się namęczyłem zanim uruchomiłem.
W dokumentacji mplayera jest gdzieś, że nie nagrywa dźwięku z tv.
U mnie do tego:

Playing TV
Cache fill:  0,00% (0 bytes)    TV detected! ;-)
Selected driver: v4l
 name: Video 4 Linux input
 author: Alex Beregszaszi <alex w naxine.org>
 comment: under development
Selected device: BT848A(Hauppauge (bt848))
 Capabilites: capture tuner overlay clipping frameram scales
 Device type: 235
 Supported sizes: 48x32 => 924x576
 Inputs: 4
  0: Television: tuner audio tv camera  (tuner:1, norm:pal)
  1: Composite1: audio camera  (tuner:0, norm:pal)
  2: S-Video: audio camera  (tuner:0, norm:pal)
  3: Composite3: audio camera  (tuner:0, norm:pal)
Using input 'Television'
vo: X11 running at 1024x768 with depth 16 and 16 bpp (":0.0" => local
display)
Opening video decoder: [raw] RAW Uncompressed Video
VDec: vo config request - 48 x 32 (preferred csp: Planar YV12)
VDec: using Planar YV12 as output csp (no 0)
Movie-Aspect is undefined - no prescaling applied.
VO: [xv] 48x32 => 48x32 Planar YV12  [fs]
[x11] NET style stay on top ( layer 1 ). Using state
_NET_WM_STATE_STAYS_ON_TOP.
Selected video codec: [rawyv12] vfm:raw (RAW YV12)
Audio: no sound
Starting playback...
V:   0,8   21   0%  0%  0,0% 0 0 0%

Z tego co udało mi się dowiedzieć to problem z nagrywaniem z tv z
dźwiękiem...
A możesz napisać co to transcode?
I o jakich frontendach piszesz?

Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy.