Skuteczność mks_vir

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 7 Gru 2003, 17:10:59 CET

On Sunday 07 of December 2003 13:36, Arkadiusz Patyk wrote:

> bardzo prosto - potrzebujesz exim 4.x z exiscan (np z HEAD) + mksd.
> Exiscan gada bezpośrednio z demonem mksa.
> Całość do odpalenia w 5 minut.

powiem tak:
- mks potrafi wygenerowac czasem ciekawe pady (file)systemu.
- amavis zajezdza system (heavyload przy interpetacji skryptow perl/sh)
- clamav smiga az milo, nie krzaczy sie jak mks i cudownie zgrywa sie eximem.

na serwer z duza iloscia kont (rzedu tysiecy) tandem
exim+clamav IMHO jest jedynym sensownym wyjsciem.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.