Dwa procki

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 29 Gru 2003, 15:33:57 CET

On Mon, Dec 29, 2003 at 11:24:26AM +0100, Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 29 of
> December 2003 10:12, Artur Flinta typed:

> To ja tak spytam przy okazji - czy odczuje duży wzrost mocy, zamieniając
> jeden procesor na dwa w serwerze, na którym działają takie dosyć typowe
> usługi: httpd (średnie obciążenie), mysql, postfix, qpopper, amavis,
> proftpd, bind, sshd (małe obciążenie) oraz squid (duże obciążenie)? A może
> lepszym (i tańszym) rozwiązaniem będzie zainwestowanie w jakiś mocny, lecz
> wciąż jeden procesor? Dodam, że w tej chwili tam jest Celeron 1,7GHz, a
> [...]
Jeśli najbardziej ogranicza Cię moc procesora (w momentach największego
obciążenia system zatyka się przez wykorzystanie CPU w 100%), to
odczujesz. Nie bawiłem się większymi squidami, ale pozostałe programy
wydają się raczej z tych, które bardziej dużo pamięci (cache) i szybkich
(bardzo) dysków potrzebują. Upewnij się, że to procesor jest Twoim
"bottleneckiem".

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --