Kazza

Pawel P. Kaszynski pawel w euroitech.com
Pon, 3 Lut 2003, 10:23:38 CET

Dnia Monday 03 of February 2003 09:10, Jacek Konieczny napisał:

> Wbrew pozorom lepsze efekty daje niewycinanie portu 1214, a tylko
> maksymalne ograniczenie na nim ruchu. Kazaa gdy nie może użyć portu
> 1214 zaczyna używać innych portów, takich jak 25, 80 itp. A tego raczej
> nikt nie zablokuje.
U mnie pomogło obcięcie kazyy i pochodnych do kilkunastu kb przez CBQ. Czasem
trochę marudzą, że wolno idzie, ale jest. Poprzedni admin wycinał całkowicie
i wszyscy płakali, teraz mają powoli, ale mają - może nie skaczą z radości,
ale już nie czuję wokół siebie atmosfery linczu.

		Paweł