Apache i auth-type basic = Segm. Fault

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 6 Lut 2003, 15:15:18 CET

Cześć
drobna sugestia.
1. skompiluj apache ręcznie ze źródeł (pewnie to nie wiele da ale coś wniesie)
2. zrób w sposób następujący wyczaj który to jest proces apache
   główny (a nie dzieciaki) co masz w /var/run/httpd.pid
   albo gdzie indziej jeśli konfiguracja nie standardowa,
  i wówczas wykanj:

strace -p pid_apacza -o /tmp/apacz-log.txt -s 4096

po czym kill -HUP pid_apacza
nieszczęsne logowanie i przec ^C zamknij strace.
wynik do analizy w pliku /tmp/apacz-log.txt
może to coś wniesie do sprawy.

powodzenia
Grzegorz