Apache i auth-type DB = Segm. Fault

Szymon "Trasher" K trashcan w wp.pl
Czw, 6 Lut 2003, 15:30:10 CET

Witaj Tomasz,

TK> (jakbyś mógł pamietrać żeby formatować tekst)

(Sorki. to nie ja, to Sylpheed z domyslnymi ustawieniami - poprawilem)

TK> Często spotykanym tu błędem jest symbol/library clash. Wyłazi szczególnie
TK> o ile ładowane są dynamicznie moduły. Spora część tego typu błędów daje
TK> się wychwycić juz za pomocą ltrace (symbol clash) lub strace (library
TK> clash). Próby na są szybka i prosta także od tego możesz zacząć.
TK> Przyjrzyj się jak to wygląda przy zapuszczeniu "{ltrace,strace} httpd -X"

Juz lepiej, duzo lepiej... :)) Fajnie by bylo jeszcze, gdyby ktos, kto
sie na tym zna i tez ma taki blad to zrobil :P Bo mi sesja i lamerstwo
nie pozwala na zajecie sie tym problemem ;).

--
Pozdrowienia,
 Szymon                            mailto:trashcan w wp.pl