KDE 3.1

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Pon, 10 Lut 2003, 05:51:09 CET

Dnia czw 6. luty 2003 17:55, Bartosz Taudul napisał:

> Całkowicie bez złośliwości pragnę zwrócić uwagę, że to co mamy na
> lists.pld.org.pl to jest jakieś niedorobione gówno, a nie archiwum.
Całkowicie bez złośliwości pragnę poprzeć zdanie przedpiścy (wolf). Pisałem na
feedback, że wyszukiwarka sypie błędami, zamiast sensownymi wynikami. Ktoś
jest jednak w tym systemie zakochany (i w pythonie) i choćby się ten system
walił i palił to będzie go bronił do upadłego. To, co mam do powiedzenia,
wyraziłem przy okazji wątku pt.: "Chyba coś nie tak,dwa hasła przypadąjace na
jedno konto ?" z Sun, 9 Feb 2003 03:03:50 +0100 - nie wiem, czy rozwiązanie,
które tam przedstawiłem ma jakis sens i jest możliwe, ale z obecnym stanem
rzeczy dot. wyszukiwarki list PLD ciężko mi się zgodzić i b.dobrze wiem, że
nie muszę ...
> wolf
Tomek
Tomasz "Witek" Wittner