konfiguracja przez www np swat lub cups

Sebastian Sliwka sebastian w box43.pl
Nie, 16 Lut 2003, 14:44:33 CET

Witam
[...]
>   Po pierwsze, jak rozpoczynasz nowy watek, to po prostu wyslij maila
>   na pld-users-pl w pld.org.pl , a nie dolaczaj sie do jakiegos innego
>   watku.
[...]
Racja, przepraszam.

[...]
>   A teraz do rzeczy. W sumie nie do konca rozumiem o co Ci chodzi. Co
>   rozumiesz przez "konfiguracje urzadzen"? Moze chodzi Ci o
>   konfiguracje uslug? Jezeli tak to mozesz skorzystac z narzedzia
>   webmin. Kiedys korzystalem z tego pod RedHatem i dzialalo ok :).
>   Inna mysl, to zainstalowac na serwerze Xy i (tight)vnc serwer -
>   dziala to tak jakbys widzial odpalone Xy u siebie w okienku (viewer
>   jest tez pod windowsa albo mozna ogladac przez przegladarke przez
>   applet javy).
[...]
Dokldnie, chodzilo mi o konfiguracje uslug.
Nadal raczkuje w linuxie i niemalze kazda zainstalowana usluga konczy sie
okrutna walka z jej konfiguracja i uruchomieniem. Wyszukiwaniem w sieci
informacji na jej temat i w ostatecznosci jak juz nic mi nie pomaga wysylam
maila na liste.
Dziekuje za cierpliwosc i wszystkie informacje na w/w temat.
Pozdrawiam
Sebastian "ELIAS"