PLD 1.0 - gdzie kernel 2.4.20

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 19 Lut 2003, 14:19:45 CET

Dnia 2003.02.19 11:03 Tomasz Rutkowski napisał(a):

> Przy okazji wątku mam pytnie bo mnie zawsze ciekawiło, a jakoś nie
> miałem czasu szukać.
> Po co kompilować wszystkie pakiety jak się zmieni jajkona inną
> wersje?

Dlaczego wszystkie? Które?
> Wszędzie widze, że jak nowe jajko jest to i niektóre pakiety też
> do niego. Mam to troche inaczej zrobione i nie widze żadnych
> błędów. A mianowicie mam zainstalowane z Ra+2.4.19 (jack), który
> mi swoje paczki zainstalował. Potem wrzuciłem własne jajko 2.4.20
> i chodzi. Błędów raczej nie mam poza jednym od jakiegoś aliasu.

Problem pojawia się w przypadku jajek dystrybucyjnych gdzie czasem
zmiana release niesie za soba zerwanie kompatybilności binarnej
wczesniej skompilowanych modułów i trzeba je przebudoweać w nowym
otoczeniu inaczej będą unresolved symbols i nie będą się owe
moduły ładowały. Ale te moduły maja w release wersję jajka z
którą powinny działać. Poza tym pewnei nie spotkałes się z takimi
problemami bo nie używasz alsy, lirc, lm_sensors, iptables i podobnych
wynalazków.

					Artur