glinks i problemy z klawiatura

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Wto, 25 Lut 2003, 21:30:56 CET

On Sat, Feb 22, 2003 at 04:54:26PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> Mam problemy z klawiaturą po uruchomieniu glinksa (links2). Wygląda to
> tak, jakby klawisze zostały w dziwny sposób przemapowane, jeśli trafię w
> jakiś wyświetlający okienko, to wraz ze wstukiwaniem następnych
> pojawiają się dziwne znaczki, jak np. dwa wykrzykniki obok siebie, jeden
> normalnie, drugi "do góry nogami". Prócz tego nie działa mi mysz (mimo,
> że gpm jest skonfigurowany poprawnie). Czym może być spowodowane to
> dziwne zachowanie?
>
> PLD Ra
> Kernel: 2.4.20 (kompilowane samemu, bez dodatkowych łatek)
> [...]

Mógłbyś więcej szczegółów napisać która wersja links2,
która wersja gpm.
Co prawda na svgalib, ale links2-2.1pre7 u mnie działał dobrze.

BTW, jest już
links-2.1pre8

BTW2, jest jeszcze links-hacked (ma część ficzerów z elinksa).

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>