Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 13 Sty 2003, 08:25:29 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 12:07:37PM +0100, Artur Flinta wrote:
<ciach>
> korozji czy powstania nieszczelnosci - nie wiem jak borygo dziala na
> plastik i mosiadz, miedzi wiem, ze nie ruszy. Niemniej jak masz
> jakiegos turbowentylatora i Twoj komp przypomina swym dzwiekiem centrum
> superkomputerowe to niewatpliwei po zalozeniu wody nastanie blogi stan
> ciszy :-)
Jako osobnik o pewnym doswiadczeniu w dziedzinie motoryzacji poelcalbym
nie borygo (takie rozwe, zrace aluminium) a petrygo w koloze zielonkawym
lub niebieskim, zalezy od producenta. Srodek jest stosunkowo taniu cos
okolo 4 pln za 1 litr, zapewnia bardzo dobre warunki chlodzenia, oraz
nie posiada wlasciwosci szkodliwych dla miedzi, aluminium, mosiadzu.

pozdrawiam
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"