antywirus

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Czw, 16 Sty 2003, 23:49:20 CET

On Thu, Jan 16, 2003 at 10:59:11PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Do samby jest ładowalny moduł do sprawdzania takich rzeczy (w razie czego
> możnaby go spakować).

Jaki? do mksa próbowałem to wkładać, ale względy licencyjne jakoś mnie
odepchnęły, jest f-prot typu install & forget.
(ftp://ftp.f-prot.com/pub/linux/fp-linux-sb.tar.gz i SOA #1)

właściwie to wystarczy dać (zamias -mksd można -fprot )
[tmp]
   vfs object = /usr/local/lib/samba/vscan-mksd.so
   path = /tmp

Pytanie czy możemy to pakietować ?

> kloczek

hunter.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej