Co dalej po instalacji z CD?

alchemist@op.pl alchemist w op.pl
Pią, 17 Sty 2003, 10:08:06 CET

Witam
Po bojach udało mi się w końcu zainstalować PLD z CD tylko co dalej? Nie mam dostępu do sieci więc pldek nie działa a chciałbym doinstalować kolejne pakiety tylko nie wiem jak???

<boje_z_instalacją>

1) Komputer z /dev/hda na którym był RH 7.3 nie potrafił nadpisać istniejących partycji (tzn parted nie wykrywał partycji, fdisk z jądra 2.4 widział OK a fdisk z 2.2 jakąś kaszanę widział)

2) usunąłem partycje linuksowe i założyłem ponownie (fdisk z jaja 2.4) i instalacja ruszyła. Filesystem na dysku wygląda tak:
/dev/hda1   1   957 b
/dev/hda2  958 1382 83 '/'
/dev/hda3 1383 1425 82 'swap'
/dev/hda4 1426 4865 f
/dev/hda5 1426 4103 b
/dev/hda6 4104 4400 83 '/usr'
/dev/hda7 4401 4856 83 '/var'

3) po zainstalowaniu PLD z jajkiem 2.4 całość instalacji przechodzi OK ale próba uruchomienia kończy się 'kernel panic' po dojściu do detekcji RAIDa (???)

4) po zainstalowaniu PLD z 2.2.22 instalacja kończy się błędem przy zapisie LILO. Lilo wywala się błędem:
'Device 0x0300:
Inconsistent partition table, 2nd entry
CHS address in PT: 957:0:1 -> LBA (964656)
LBA address in PT: 15374205 -> CHS (15252:3:1)'

jak zrobiłem
#v+
lilo -P ignore
#v-

PLD ruszyło (o co chodzi??) Na tym dysku (Barracuda III) mam WinMe oryginalne (z licencją) i nie chcę (programuję trochę w VB) i nie mogę go wyciąć -> mam zainstalowany słownik Collinsa (też z licencją którą już zarejestrowałem w YDP)

5) jak skonfigurować X pod PLD? tzn jak zrobię xf86confog to nie wiem co wybrać (mam Radka 7500 na AGP z 64MB)

6) jak ruszę z 2.4 i X to będę dalej męczyć (PDC 20276, karta muz. Realtek ALC650 [5+1], karta TV, USB 2.0 na chipie NEC...)

</b_z_i>

Sorry ale jestem na początku drogi z PLD i nie wiem co i jak dlatego pytam - może ktoś mi podpowie co dalej?

Pozdrawiam Marcin

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes