Co dalej po instalacji z CD?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 17 Sty 2003, 11:29:16 CET

On 01/17/2003 10:52 AM, Użytkownik Tomasz Sobolewski napisał:

> [...]
Gratulacje !

może np. tak ( ja tak robię jak potrzebuję ) :
wkładam cd #1
mount /mnt/cdrom (przy odpowiednio spreparowanym /etc/fstab)
cd /mnt/cdrom/PLD/RPMS .. bodjże
ls -lah co_tam_mi_potrzebne (tak dla sprawdzenia - ewentualnie mc)
rpm -ivh nazwa_pakietu*

a potem cd /etc/...co tam dalej trzeba
vim plik_konfiguracyjny_jesli_potrzeba

ewentualnie /etc/rc.d/init.d/_usluga_ restart jeśli potrzeba

> A takie przegrywanie plyt na dysk wydaje mi sie dosc absurdalnym
> pomyslem/rozwiazaniem. Mam na mysli jego uzytecznosc na dluzsza mete.
Ale jeśli masz 1 taki dysk np. ok. 2-3 GB to łatwo z niego zainstalować
szybko system ...:-) zresztą to kwestia przyzwyczajeń ...

--
| Adam Jurkiewicz                 | HERC - Systemy Linux'owe   |
| Inżynier Serwisu Linux          | Mobile: +48-602.181.224    |