Hardware monitor

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 18 Sty 2003, 23:35:23 CET

[Tuesday, 14 January 2003], Witold Filipczyk napisał(a):

> W ACPI jest moduł thermal-cośtam czy cośtam-thermal i gdzieś w /proc
> jest podawana temperatura w decystopniach, ale zawsze lepsze to niż nic.
/lib/modules/2.4.20-1/kernel/drivers/acpi/ospm/thermal/ospm_thermal.o: init_module: No such device
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ parameters.
      You may find more information in syslog or the output from dmesg
/lib/modules/2.4.20-1/kernel/drivers/acpi/ospm/thermal/ospm_thermal.o: insmod /lib/modules/2.4.20-1/kernel/drivers/acpi/ospm/thermal/ospm_thermal.o failed
/lib/modules/2.4.20-1/kernel/drivers/acpi/ospm/thermal/ospm_thermal.o: insmod ospm_thermal failed

Niestety.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.