Problem z cdrom

Slawul slawul w o2.pl
Sob, 25 Sty 2003, 13:27:44 CET

Witaj pld-users-pl!

Co mam zrobić żeby cdrom, a nie nagrywarka był domyślnym napędem do
instalowania programów poldkiem ?
Instalowałem PLD z cdromu, a mam też nagrywarkę. Po zainstalowaniu
w /mnt jest tylko cdrom i floppy. Tylko że okazuje się ten cdrom to
nagrywarka. Dysk jest hda, cdrom - hdb, nagrywarka - hdc. W poldek.conf
mam ustawiony wpis:
source1 = cd0,pri=-10 cdrom://PLD-1.0-cd0/cd0/
prefix1 = cdrom://PLD-1.0-cd0/PLD/RPMS
itd...
Próbowałem różnych sposobów nic to nie dało - oczywiście tworzyłem w
/mnt cdrom1 i zmieniałem ustawienia w poldek.conf i nic.
Proszę o pomoc i dziękuję.

--
Pozdrowienia,
 Slawul                          mailto:slawul w o2.pl