squirrelmail

Virek virek w interia.pl
Wto, 28 Sty 2003, 18:47:43 CET

Hello Michał,

Tuesday, January 28, 2003, 12:38:21 AM, you wrote:

MM> Jeżeli IMAP,którego używasz to umie, to squirrel tym bardziej.

Acha... Więc wiem już, że imap-2001a nie obsługuje Maildira.
(tak przynajmniej wyczytałem w faq).
Powstaje nowe pytanie: Jaki imap go obsługuje (Maildira oczywiście)?
Ewentualnie jakiego polecacie?

--
Best regards,
 Virek                            mailto:virek w interia.pl

Do 20% taniej w sklepach internetowych!
eKARTA INTERIA.PL: http://link.interia.pl/f16c3