log kde

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Wto, 3 Cze 2003, 16:53:47 CEST

Witam,

Piotr Modzelewski <piotrm w projekt-sp.com.pl> napisał(a):

> Kadu to jedna sprawa ale i tak pozostaje jeszcze plik logu, po
> odtworzeniu filmu w mplayerze plik ten urósł do rozmiaru 31MB troche
> mnie to denerwuje. Mozna jakos wyłaczyc logowanie w X-serwera?
> $ ls /tmp -ash | grep .xsession
> 31M .xsession-piotrek

Nie wiem, czy da sie to jakos normalnie wylaczyc. Mozesz natomiast,
jak to jest dla Ciebie tak denerwujace sprobowac go podlinkowac
do /dev/null. Tyle, ze jesli masz wlaczone czyszczenie /tmp, to
musial bys to robic co restart.

Pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-